12 Kasım 2016 Cumartesi

Facebook'tan Büyük hata Yaşayan kullanıcılarını Ölü Gibi Gösterdi

Facebook kısa bir süre alışılmadık bir böcek ölmüş gibi birçok kişi etiketli.
Cuma günü hata sosyal ağ hala hayatta olan insanlar için Kullanıcı profillerinde bir anma banner'ı neden oldu.
Kullanıcılar ölü değillerdi arkadaşlar ve aile rahatlatmayı durum güncellemeleri gönderildi, Facebook mesajı rağmen.
"Bu artık sabit biz korkunç bir hata oldu," Facebook sözcüsü söyledi. "Bu olduğu için çok üzgünüz."
Mesajı memorialised profilleri "için amaçlanan, yanlışlıkla Facebook CEO'SU Mark Zuckerberg de dahil olmak üzere çok sayıda kullanıcı - profil sayfalarına çıktı.
"Mark seven insanlar hatırlamak ve anmak için başkalarının paylaştığı şeyler konfor bulmak umuyoruz," sayfasındaki banner okuyun.
Teknoloji muhabirleri ve Facebook kullanıcıları, ancak, hikaye mizahi bir yan gördüm.
"Neden Facebook Söyleyerek ben Öldü mü?" diye sordu New York Times' Katie Rogers. "İlk başta, öfke doluydu. Kesinlikle ölmüştü. Sonra girildi diye düşündüm. Sonra arkadaşlarım bir kaç sordum. Ayrıca ölü."
"Facebook ise kapatma birinin en uzun hafta, Amerikan tarihindeki söylüyorum herkes onlar öldü," demişti Üzere, bir teknoloji sitesi, başvuru için cumhurbaşkanlığı seçimleri.
Anıt özelliği getirilmiştir tarafından Facebook 2015 çünkü bir dizi yüksek profilli durumlarda aile istediği için erişim sosyal hesapların ölen sevdiklerini.
Kullanıcı hesaplarını bir anma sayfasına Facebook rehber mesaj ve paylaşmak anılar bırakabileceği ölümleri üzerine seçebilirsiniz.
Alternatif bir seçenek hesabınıza ölümünden sonra silmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder